lunes, 5 de mayo de 2008

The End e As Muxicas no Ciclo Primavera de Cine

O mércores día 7 de maio ás 20:00, o ciclo PRIMAVERA DE CINE, que se ven celebrando nos Cines Dúplex (Travesía Moreno nº 3, Ferrol) dende fai un mes, entra na súa segunda fase, tocándolle o turno as obras de temática amorosa. Para inaugurar tan romántico ciclo, CAAlonso (e dicir, eu) presentará as súas curtametraxes rodadas en formato de 35 mm, “The End” e “As Muxicas”. A primeira delas pouco de sensibilidade amorosa destila, mais ben todo o contrario, e a segunda, pois sí, ben podería definirse coma unha historia de amor e morte, ¿por que non?.

En calquera caso, será unha oportunidade única para poder disfrutar destes dous traballos no seu formato orixinal. “The End” so foi proxectada en dúas ocasións (ainda que hai quen me perxura tela visto no ano 2000 nun cine da cidade antes dunha peli comercial) no seu formato orixinal, no CGAI no 1994 e no O.F.F. de Ourense no 1996. E “As Muxicas” sí, foi proxectada polo mundo adiante en infinidade de ocasións na súa versión celuloide, pero en Galicia só nunha ocasión, no Festival de Cine de Ourense do ano 2003. Queda un pouco estraño falar de copias en 35 mm nos tempos que corren, pero en fin. Que conste que estou facendo verdadeiros esforzos por reconverterme... A verdade e que a diferencia de vela en DVD a desfrutala no orixinal, é notable. Así que, xa sabedes, estades todos convidados.

A programación completa do mes de maio será -por tanto- coma sigue:

Día 7 - THE END + AS MUXICAS CAAlonso + LOLITA Stanley Kubrick
Día 14 - PERVERSA LOLA Sonia Méndez + IN THE MOOD FOR LOVE (Dut Yeung Nin Wa) Wong Kar Wai
Día 21 - YOU LOOK RIDICULOUS IN THAT MAKEUP Juan Junquera + FUCKING ÅMÅL (FUCKING AMAL) Lukas Moodysson
Día 28 - ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND (Olvídate de mí!) + HUMAN NATURE Doble Sesión Michel Gondry

Organizado por Axente Cultural, e coa colaboura dos Cine Dúplex, Axencia Audiovisual Galega, Universidade A Coruña e Concello de Ferrol. Mil gracias of course, a Ruben Coca e Pablo Portero pola iniciativa, non me cansarei de dicilo.


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola CCA!
El cortometraje "The End", ¿lo he visto? Creo que no...El de "As Muxicas" se lo recomiendo a todo el mundo. Me encantaría poder estar por allí hoy miércoles, pero me temo que no va a ser posible.
Recuerda que a CA y a mi nos gustaría verte por estos lares.
un beso,
Marta T.

Carlos Alberto Alonso dijo...

Hola Marta...

El corto "The End"? pues yo creo que si lo has visto, en cualquier caso pinchando en el link de esta misma noticia puedes verlo, esta en youtube ;)

A ver si desciende el nivel de trabajo y responsabilidades que me atan a esta tierra olvidada de la mano de Afrodita, y me pego unos homenajes por los Madriles. Que falta me hace.

Besos, y ya sabeis lo que os extraño ;)

CAA

Anónimo dijo...

e logho virás a Cans? ou cans-ache a idea?

;=

Carlos Alberto Alonso dijo...

Non me colle de camiño pasar por Cans nestes días. Mestura de cuestións laborais e persoais o impiden. En calquera caso, graciñas polo interese.

Que o pasedes ben ;)