sábado, 9 de junio de 2007

"Ciudad Ciutat Cidade" (2007) no Teu Tubo

Estou convencido de que a poesía é moi importante, o que non teño claro é para que. “Ciudad Ciutat Cidade” pretende ser un poema audiovisual, polo menos esa foi a miña intención inicial. Sonche así de atrevido. Non sei si o conseguín, pero do que sí estou seguro é de que se trata dun experimento, dunha necesidade e o tempo dun axuste de contas que tiña pendente coa cidade que foi meu fogar durante oito anos... e ate non hai tanto.
Que Teutubo tivera a ben incluíla no seu catalogo online é una escusa coma outra calquera para podela compartir, con quen inverta o seu tempo de ocio paseando polo meu recuncho na rede.

A partires dun poema do finado Manuel Vázquez Montalban, con música do mestre Bernard Herrman e utilizando o fermoso material gravado pola camarógrafa arxentina Adriana Leira, ésta é a miña humilde “Sinfonía sobre a Cidade de Barcelona”, coma moi amablemente decidiu definila algún. Producida dende a Fundación Autor (Barcelona).

No hay comentarios: